vineri, 15 octombrie 2010

Prima mea rochie


Prima mea rochie ! Habar n-am ce material e... m-am dus intr-un magazin de metraje cu gandul sa croiesc ceva... habar n-aveam ce vroiam sa croiesc !!! Era prima data cand imi doream sa cochetez cu croitoria si am zis.... iau ce gasesc, cand ajung acasa ma uit in Burda si apoi vad eu ce-mi iese !
Am gasit un material albastru... si mi-am zis... e culoarea perfecta, sunt bruneta, ma prinde bine, trebuie sa iasa ceva !
Uitati ce-a iesit !


Cum era prima data cand faceam ceva de mana mea nu am stiu eu cum e cu fermoarul ascuns... nici nu gasisem la mercerie fermoar ascuns culoarea potrivita asa ca am luat fermoar normal !
Probabil singurul lucru care l-as schimba la aceasta rochita e fermoarul ! Insa merge purtata si asa, chiar am imbracat-o la o nunta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu