vineri, 15 octombrie 2010

Introducere

Incep primul post de pe acest blog printr-o scurta prezentare.
Ma numesc Alina, am 27 de ani si nu am nicio treaba cu croitoria !!! Este pur si simplu un hobby care l-am descoperit acum 3 luni si ceva... prin iulie 2010 ! E drept ca acest hobby il aveam in sange chiar dinainte sa ma apuc "de treaba". Sora bunicii mele a fost croitoreasa iar de fiecare data cand mergeam pe la ea masina de cusut Ileana ma fascina....Felul cum lua masurile... tiparele facute pe hartie de ziar ( pe vremurile alea nu erau atatatea posibilitati ca acuma), bucatile de material ramase de la felurite rochii si costume erau atractia mea de cand eram foarte mititica !
Acest blog va fi un fel de expozitie personala, fara vanzare, cu lucruri create de mine, pentru mine !
Aceasta expozitie personala va reuni o colectie de hainute la care am lucrat si voi lucra cu multa dragoste si devotament pentru acesta meserie care o consider "de aur", e drept din postura de incepator, insa cu respect pentru cei care sunt cu adevarat priceputi in ale croitoriei !
Unii vor spune "de ce e nevoie sa te chinui sa faci ceva... cand gasesti atatea lucruri de-a gata?!"
Ei bine fetelor... de cate ori nu v-ati cautat o rochita si ati umblat saptamani intregi prin magazine si tot n-ati gasit ce v-ati dorit? Sau modelul nu a fost culoarea potrivita gustului vostru? Nu vi s-a intamplat sa mergeti la o nunta sau chiar pe strada si sa vedeti mai multe persoane purtand haine care le aveti si voi acasa? Cel mai rau e cand la acelasi eveniment 2 persoane sunt imbracate la fel !
Eu am patit de multe ori asta... asa ca m-am hotarat sa-mi fac singura!
Fiind un fel de autodidact ma astept sa am nenumarate greseli si sa fiu penalizata de unii dintre voi. Nu ma voi supara niciodata cand voi primi comentarii negative si voi incerca ca pe viitor hainutele create de mine sa iasa din ce in ce mai frumoase !

Un comentariu:

  1. Buna Aly, e frumoasa expozitia ta, imi place.
    spor la cusut si croit, o sa vezi ca cu timpul multe nu ti se vor mai parea greu de facut.
    SUCCES!

    RăspundețiȘtergere